Bancuri…de weekend :)


Am promis ca fac postul in weekend, dar cum sunteti interesati de subiect, iata ca l-am pus mai devreme.  Weekend placut!

 1. Un tip racoleaza o tipa. O plateste si intra intr-o
camera de motel unde , in timp ce tipul facea dusul de
rigoare, tipa constata cu stupoare ca e in aceea
perioada a lunii… -Ce ma fac? Am primit
banii…tipul e chiar dragut…as vrea si eu …..o sa
sting lumina …n-o sa-si dea seama si cand se va
trezi eu voi fi demult plecata. Zis si facut. Dupa o
noapte furtunoasa, plina de sex, tipul se trezeste si
linga el o balta mare de sange si tipa nicaieri… -Am
omorat-o! si se duce sa-si verifice pistolul, acesta
avea toate gloantele… -Am taiat-o cu cutitul!
verifica in bucatarie cutitul, acesta fara urme de
sange… -Am taiat-o cu lama! merge in baie , verifica
aparatul de barbiarit…intact. Cand ridica capul si
se vede in oglinda, striga: -AM MANCAT-O !

2. Un barbat ii lasa pisica in grija fratelui sau cat timp e in vacanta. La intoarcere il suna ca sa vada cand poate veni sa-si ia pisica, dar frasu’ ii spune ca pisica e moarta.- CUM? ai fi putut sa imi dai vestea mai subtil . Puteai sa spui ca s-a urcat pe acoperis si nu vrea sa coboare, si cand as fi sunat a 2-a zi ai fi putut zice ca a cazut de pe casa si veterinarul are grija de ea, si a 3-a zi cand as fi sunat ai fi putut spune ca a murit in urma accidentului, asta e acum, s-a intamplat. Mama ce mai face ca tot am ajuns acasa?- E pe acoperis si nu vrea sa coboare…
3. Politia rutiera, la locul accidentului, explica intr-un interviu TV despre importanta purtarii centurii de siguranta:
– Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: capul rupt, intestinele pe parbriz, ochii in pom, fara maini. In schimb, uitati-va si la cel care a purtat centura: parca-i viu!

4. Georgeasca vine intr-o zi la birou si spune:
– Fetelor, aseara ma bag in pat cu barbatul sa facem si noi ceva si-i pun mana pe testicule. Mai, si avea niste testicule reci ca gheata…
A doua zi Ioneasca zice si ea:
– Fetelor si eu m-am bagat cu barbatul in pat, i-am pus mana pe testicule si erau tot reci ca gheata…
A treia zi apare si Vasileasca batuta mar, cu ochii vineti, etc.
– Ce-ai patit draga?
– Pai ma bag si eu in pat cu barbatul. Ii pun mana pe testicule si ce sa vezi?!? Fierbinti, fierbinti. Atunci zic: „Draga ce fierbinti sunt testiculele tale, ale lui Georgescu si Ionescu sunt reci ca gheata…”

5. Cica 2 betivi se intoarceau de la bar.
Dupa 20 de metri unul zice:
„-Ba am uitat sa ma pis!”
La care celalalt ii zice:
„Nu-i nimic ba, te invat eu!”

6. – Nu pot sa inteleg de ce am fost adus la pol ..
politie ! exclama un betiv, plin de indignare !
– Pentru bautura ! ii raspunde ofiterul de
serviciu.
– Pai de ce nu zici asa ? Adu-mi un coniac !

7. Un politist cercetand un geam spart:
– Mda, exact cum mi-am inchipuit …E spart pe
amandoua parti!

8. FBI, CIA, LAPD (politia din Los Angeles) se laudau
fiecare ca ei sunt cei mai buni politisti.
Asa ca presedintele le-a dat un test. A luat un
iepure si l-a bagat intr-o padure. Ei trebuiau
sa-l gaseasca.
Intra CIA.
– 2 luni, informatori, urmariri,
inregistrari…nimic !
Concluzia:
– Iepurele nu exista.
Intra FBI.
– 3 saptamani, politisti sub acoperire, iar
urmariri, nimic !
La sfarsit intra in padure, omoara toate
animalele si dau foc. Oricum, asta merita
iepurele ala.
In sfarsit, intra cei de la LAPD.
Dupa 2 ore, ies cu un urs batut mar, care urla:
– „OK, OK sunt un iepure ! ”

9. Un tanar scotian suna la HOT LINE:
– Buna iubitule, spune tipa.
– Buna scumpo, raspunde el.
La care tipa spune:
– As face orice pentru tine!
Da’ el raspunde:
– Bine, atunci inchide si suna-ma tu!
10. Un scotian care avea o sticla de wisky in
buzunarul de la pantaloni se impiedica pe scari.
Cand isi revine pune mina pe bunzunarul unde era
sticla si simte ceva ud:
– Sper ca e singe!

11. Un scotian isi cheama fiul:
– Du-te la vecinul de sus si cere-i ciocanul!
Dupa cinci minute se intoarce fiul fara ciocan si
tatal il intreaba:
– Nu ti-a dat vecinul ciocanul?
– Nu.
– Zgircitul!!! Atunci dute si adul pe al nostru.

12. Un doctor catre un pacient…
– Am doua vesti: una buna alta proasta…Cu care
sa incep?
– Cu cea proasta!
– Ti-am facut analizele…imi pare rau dar
trebuie sa-ti amputam piciorul!
– Si cea buna?
– A intrat fiul meu la facultate…

1 comentariu

Filed under Funny stuff

One response to “Bancuri…de weekend :)

  1. Se stie

    Misto bancurile. Pe unele le stiam, dar tot m-au distrat!🙂

Lasă un răspuns

