Iasiul in trecut


Pentru nostalgici, pentru cei carora le plac ilustratele vechi, am pus mai jos o serie de poze facute in Iasi in trecut, adica pe la 1900 si ceva.  Am gasit pozele pe un CD ratacit prin sertarele mele si m-am gandit ca poate unora le va face placere sa le vada. Daca sunteti interesati sa vedeti mai multe, spuneti-mi si va pot trimite chiar pe adresa de email alte poze. 

04.jpg03.jpg

12.jpg

11.jpg

05.jpg

inundatia-3.JPG

inundatia-2.JPG

il02.JPG

il04.JPGlu006a.JPGlu002.JPGms003.JPGgh004.JPGgh006.JPGgh007.JPGgh003.JPGpl07.JPGpl06.JPGpl02.JPGpl02.JPG

hotelul-traian.jpg 

hotelul-traian.jpg

teatrul-national.jpgteatrul-national.jpg

rapa-galbena.jpg rapa-galbena.jpg

38 comentarii

Filed under Poze

38 responses to “Iasiul in trecut

  1. Asachi

    nu stiu cum sunt pentru tine pozele vechi(de fapt le-ai pus, e evident) dar pe mine ma deprima pozele vechi.

    de fiecare date cand ajung in iasi vad orasul ca un oras la iubirilor(catorva ale mele)

    e multa istorie in Iasi, de la Teatru National ce are acelasi arhitect si e o copie(mai mica) a celui din Viena, pana la rapa galbena de unde se aruncau tinerele fete ce nu luau examenele la facultate.

    p.s. odata, pentru o suma infima, te lasau sa dormi in casa lui Creanga. eu am refuzat, nu-mi place sentimentul de lugubru ce mi-l da casa aia mica.

  2. sunt superbe (extraurdinar) si eu am acelasi sentiment ca si tine.

  3. sunt superbe (extraordinar)si eu am acelasi sentiment ca si tine

  4. sarpe

    Am vazut undeva o priveliste a Iasului de pe dealul Cetatuia.Practic se vedea tot orasul insa nu am regasit-o in pozele tale. Si pozele de aici sunt superbe;)

  5. Cristi

    Interesante. Cum fac sa capat mai multe?

  6. georgiado

    @ Cristi
    Iti voi trimite pe mail mai multe poze. Poate in seara asta, daca nu, ramane pe 28-29 decembrie.

  7. Valy

    Sunt superbe! Trimite-mi, te rog, tot ce ai cu Iasul vechi. Multumesc.

  8. Nicole

    Pozele sunt superbe. Am nevoie urgenta de pozele tale sau de CD-ul tau. Ma poti contACTA SI TELEFONIC LA 0744-63.22.65- Nicol.Pana vineri trebuie sa fac niste tablouri….si mi-ai fi de mare ajutor . Merci mult.

  9. Corina

    Am dat de curand peste niste poze cu Clujul de altadata si am ajuns la concluzia ca arata mult mai bine decat actualul oras (in care locuiesc de cativa ani). Am ajuns la aceesi concluzie uitandu-ma peste pozele pe care le-ai postat. Poate ca sunt nostalgica, dar m-am plimbat si pe strazile Iasului cativa ani buni, si desi ramane un oras frumos, a pierdut destul din farmecul de la 1900.
    p.s. imi poti trimite si mie mai multe poze?

  10. silviu

    Sunt foarte frumoase pozele. Ai pute sa mi le trimiti si mie?

  11. Doresc sa vad cat mai multe oze cu orasul Iasi de prin anii 1960-1970

  12. Superbe pozele ceva care ne arata trecutu GG;)

  13. cristina

    sunt foarte frumoase foto,as vrea sa te rog poate imi poti trimite pe mail astfel de foto vechi nu numai din Iasi ci si din alte orase.multumesc

  14. diana

    Te rog mult sa-mi le trimiti,le vreau si eu

  15. MIKY

    Orasul unde m-am nascut si unde am crescut.I-l iubesc si ma mandresc ca sunt iesean

  16. mada

    eu am 5 ani de cand stau in Spania si imi e dor de Iasi si as vrea sa vad mai multe poze . As vrea sa le primesc pe mail
    . Salutari

  17. claudiu

    Imi ador orasul in care m-am nascut si in care stau pt ca e fffffffff frumos si plin de istorie si cultura

  18. Monica

    Foarte frumoase imagini. As putea sa le primesc si eu pe mail? Multumesc!

  19. andreea

    superb. te rog din suflet trimite-mi si mie mai multe. poate ai si mai multe cu zona centrala. mersi mult

  20. Liliana Lesu

    Imi face placere sa revad imagini ale Iasului de altadata.
    Sunt intersata sa vad si ale fotografii. Daca e vorba de mai multe poti s ale arhivezi si sa-mi trimiti o copie via e mail?
    As fi profund recunoascatoare pentru aceasta. Cu simpatie, Liliana

  21. mihnea

    Superbe poze. Sunt student la regie si fac un documentar despre Iasi. Mi-ar place sa bag in film imagini cu Iasiul vechi. Daca ai putea sa-mi trimiti pe mail asemenea fotografii dar la o rezolutie ceva mai buna ar fi minunat.
    Multumesc anticipat

  22. Buna. As dori si eu pe mail tot ce ai cu Iasiul vechi daca se poate. Multumesc mult.

  23. iulian

    Sunt nascut, crescut si educat in Iasi dar din pacate din 1983 nu mai locuesc acolo. O parte din pozele vazute imi aduc aminte de cum arata orasul inainte de a se darima casele vechi de pe strazile St. Cel Mare, Lapusneanu, GH. Dimitrov, Tg Cucului, Pacurari, Sararie, Tatarasi, Nicolina, Cuza Voda pe partea dreapta dinspre piata Unirii spre Filarmonica si cite altele…
    Mi-ar face o mare placere daca mai ai si alta poze sa mi le trimiti pe adresa de E-mail.
    Multumesc

  24. As dori si eu pe e-mail poze cu Iasiul vechi , acest oras ce dintotdeauna a fost un reper cultural prin edificiile sale si oamenii de cultura ! Multumesc anticipat !

    • costi

      scrii pe google:

      „iasi poze vechi facebook”, gasesti facebook-ul si… calatoresti in trecut…. dupa pohta inimii. Gasesti peste o suta de poze vechi. Pentru un iubitor de Iasi ( asa cum sunt eu) asemenea poze sunt o mare si adevarata bucurie.

      • salut costi,tin sa iti multumesc enorm pt aceasta adresa de pe facebook,cautam de multi,multi ani aceste poze nu stiu de ce? dar iesti un mare ajutor pt mine nu iti poti da seama,te intreb ceva ,ai avut impresia ca ai mai trait in trecut? eu da decate ori tin o poza din trecut in mana am un sentiment profund,de tristete.botez.tudor,,mess id botez.tudor@yahoo.it putem dezv subiectul asta,REAL adica posibil

  25. Eu nu sunt iesean dar cand vad pozele imi aduc aminte de orasul natal.Felicitari pentru ideea cu postarea lor pe net

  26. teo

    multumesc mult costi ,cautam de multi ani poze cu iasul vechi,dintr-o dorinta neimplinita,atunci cand tin o poza cu imagini din trecut am un sentiment,profund ciudat.te intrebi daca e posibila calatoria in trecut ? eu sunt sigur ca da.e posibila dar sunt multe de vb ,pt asta trimite un sms la 00393203519750, botez.tudor id mess yahoo

  27. Lili

    Superbe pozele, imi doresc de mult sa-mi fac un album cu asa ceva. Daca se mai poate sa-mi trimiti pe mail pozele pe care le mai ai, as fi foarte bucuroasa. Iti multumesc

  28. maric

    Frumos targul nostru, mi-ar placea foarte mult sa am si eu ce fotografii aveti din Iasii vechi. Atunci orasul asta moldav avea mult mai multa rezonanta in lume.

  29. Radu

    Oriunde am fi in lume aceste imagini ne vor face mereu sa visam!
    Multam

  30. Iulia Vadeanu, Iasi

    Abia acum am gasit ceea ce cautam de mult sa vad si anume poze vechi cu orasul in care traiesc si nu m-as vedea traind in alt loc.Se poate sa primesc si eu alte poze cu orasul pe care il ador ? Am un sentiment de nostalgie cand le vad si cred ca mi-ar fi placut sa traiesc aici in alte vremuri …mai calde , mai linisite. Din pozele pe care le-am vazut razbate acea pace pe care o cautam acum . Ma bucur cu tot sufletul ca mai sunt oameni care impartasesc frumosul cu altii!

  31. ovidius

    Cate emotii pot provoca aceste fotografii. Marturii de dinaintea „sosirii” noastre in urbe !

  32. elena

    as vrea cateva imagini cu iasu vechi

  33. Pacat ca multe din cladirile vechi care au rezistat de-a lungul timpului nu sunt restaurate. Poate ca Iasul de azi ar arata mult mai bine

  34. Danny B

    Salut , chiar daca sunt iesean get beget , din Tirgusorul Copoului , pana la 6 ani si am mereu amintiri cu Copoul lui Creanga si Eminescu , sunt pasionat de fotografii si imagini cu Iasiul din anii copilariei 1960 – 1980 . Daca ma poti ajuta iti sunt indatorat – Mersi mult !

  35. Danny B

    P.S – Ma intereseaza si de alte cartiere – Socola , cand mergea tramvaiul , Bularga , Pacurari etc

Lasă un răspuns

