Relatii la birou


Primesc azi de la prietena mea un articol despre „sex la (si pe birou)” .  Autoarea articolului incearca sa ne convinga ca nu e bine sa ai aventuri la locul de munca, in conditiile in care ai deja o relatie stabila.  Nu prea am fost de acord cu ce a scris ea, sau mai bine zis, nu am fost de acord in totalitate.  

 Eu nu sunt promotoarea aventurilor la locul de munca, dar aud in jurul meu foarte multe povesti de genul asta si chiar pot sa inteleg de ce se ajunge in aceasta situatie.   Poate ca are si Mariejean dreptate cand zice ca o aventura cu colegul de birou este cel mai periculos lucru pentru o relatie.  Asta prin prisma faptului ca petreci mai mult timp cu colegul decat cu iubitul, ca incepi sa-ti cunosti mai bine colegul decat iubitul, ca ajungi sa te implici sentimental, in timp ce colegul se joaca, si, in plus, mai e si atractie fata de ceea ce nu poti avea. 

K. Si acum sa demontam.  Sa zicem ca ai o relatie stabila si descoperi ca te atrage un coleg.  Atractia este reciproca.  Incepeti sa va cunoasteti, iti place din ce in ce mai mult.  Relatia stabila se clatina.  Care-i problema?  Ce inseamna o relatie stabila?  oamenii ar trebui sa invete sa-si mai asculte si inima.  Daca in acele momente esti mai atrasa de un alt barbat decat de cel pe care il ai deja, de ce sa nu incerci?  Pentru ca ai o relatie stabila?  Vreau sa va spun un lucru: pentru mine o relatie e stabila in momentul in care sunt convinsa ca il iubesc si nu ma mai intereseaza nimeni altcineva in afara de EL.  Si daca nu ma intereseaza altcineva, va zic eu ca nici un coleg din lume n-are nicio sansa. 

As fi curioasa sa aflu cum defineste Mariejeane relatia stabila.  Suntem de 10 ani impreuna si ne-am obisnuit unul cu altul? Asta ar trebui sa apar eu de colegul de la birou?  Come on…

Si cine a zis ca o relatie cu colegul de la birou trebuie sa se termine?  Poate se va transforma intr-o relatie.  Si daca nu, asta e…ah…stai ca ti-ai pus in pericol relatia aia stabila pe care o ai de 10 ani cu baiatul acela bun, dar nu ala care sa iti dea fiori pe spate cand te atinge sau cand te saruta…deci ce-am pierdut? relatii mediocre care se bazeaza doar pe respect si acceptare se gasesc oricand.  Eu sper sa gasesc relatia aia care sa-mi dea fluturi in stomac si daca intamplator o sa fie de la un coleg…extraordinar!  stii ce? firme se mai gasesc, nu stiu peste cati oameni deosebiti poti sa dai in viata.

 In plus, sa nu uitam un lucru:  ne petrecem cea mai mare parte a timpului la birou, asa ca e de inteles faptul ca tot mai multi oameni isi gasesc relatii la locul de munca.  S-ar putea ca intalnitul seara in pat la 22.00 pentru un „noapte buna” si ceva sex in weekend sa nu mai fie de ajuns.

Oricum, ce vreau sa spun este ca fiecare isi face viata asa cum crede.  A face afirmatii cu pretentii de axioma, vezi „O aventura cu colegul de birou este cel mai periculos lucru pentru o relatie”, mi se pare un pic deplasat.  Vorbim totusi de sentimente si cand vine vorba de sentimente, totul este relativ.

10 comentarii

Filed under Despre oameni

10 responses to “Relatii la birou

  1. „firme se mai gasesc, nu stiu peste cati oameni deosebiti poti sa dai in viata”? Corect, insa s-ar putea sa ajungi sa-ti schimbi locul de munca de cateva ori pe an doar ca sa treci peste asemenea cautari la birou. Evident, daca cel mai important lucru in viata este sa gasesti pe cineva care sa-ti dea fiori pe spate, merita efortul.

  2. georgiado

    Bine, atunci care e lucrul cel mai important? Sa muncesti pana la adanci batraneti intr-o firma?
    Si eu am zis ca se mai gasesc firme, in ideea ca lucrurile ajung atat de rau incat chiar nu mai suporti sa-l vezi pe omul respectiv zi de zi, daramite sa mai si lucrezi cu el. Nu e totul alb si negru, mai exista si tonuri de gri.

  3. Orfeu

    Eu unul nu sunt adeptul relatiilor cu colegi(e) de servici. Si cam atat, desi exista motive, doar ca nu merita explicate. Un job nu se aseamana cu o scoala unde exista cuplul clasei. Si daca ajungi sa iti cunosti mai bine colegul decat partenerul pe care pana mai ieri ziceai ca il iubesti, inseamna ca undeva ai dat-o in bara cu ceva.

  4. relatiile la servici…
    odata, unul din sefii mei mi-a spus „stii, cu colega stau mai multe ore impreuna pe saptamana decat cu nevasta, evident ca ajungem sa ne simtim atrasi unul de altul”.
    eu nu sunt de acord sa am iubita cu care lucrez, dar sunt de acord cu sexul la servici. de multe ori, cand ma duc la vreo colega, ce ma atrage, la birou, mintea o ia inainte si incepe sa vada, ce fac cu ea pe si pe langa birou. si deodata incep sa rad ca un bou la tot ce-mi zice… cred ca momentul asta in care devin penibil, ma scoate din multe incurcaturi.
    pana la urma sexul, oriunde si cu oricine ce te face sa te simti „cu fluturi in stomac” sounds perfect, acum ca unii au raiduri de fluturi…

  5. georgiado

    @ retrimer

    F tare…adica sex la birou,da, dar nu relatii.

    Eu cred ca relatiile la birou sunt noua tendinta. Nu e de mirare avand in vedere cat timp petrecem la munca. In plus, toata ziua buna ziua ii vedem pe astia din filme cum se cupleaza intruna pe la birou…asa ca…ce sa mai la deal, la vale…inevitabil viata sentimentala se impleteste cu cea profesionala. Pentru cei norocosi ramane impletita, pentru ceilalti…se destrama amandoua repede.

  6. Orfeu

    Sexul pe birou e mult mai incitant.

  7. LaurY

    Cred ca de asta se fac team-building-urile: sa „uneasca” echipa!!!

  8. georgiado

    Good one, LaurY! :))

  9. Orfeu

    @LaurY: unde lucrezi ca vreau si eu sa ma angajez la voi!

  10. ce colege!
    sexul la serviciu, este ca fumatul in pauza. pentru fumatori obligatoriu.

Lasă un răspuns

