5 filme


am vazut weekendul acesta.  Unele mai bune, altele mai proaste.

Din categoria filmelor proaste, va semnalez o pelicula cu pretentii de „comedie”.  It’s a must NOT see pentru cei sau, mai degraba, cele care nu suporta ideea ca barbatul e ca „un mustang” aflat mereu in cautare de „iarba proaspata”, asta ca sa folosesc o imagine emblematica a filmului… BurlaculIn film joaca si Renee Zellweger, dar poate din cauza tematicii nici macar ea nu mi-a placut.  Tot filmul se invarte in jurul tribulatiilor unui „armasar” fortat sa se casatoreasca pentru a primi o mostenire de cateva milioane de dolari.  Culmea e ca are cu cine, chiar o iubeste pe fata, dar in momentul in care trebuie sa o ceara de nevasta intra in fibrilatii…vezi, doamne, dispare „iarba proaspata”…o sa aiba de acum incolo doar o parcela a lui unde sa pasca…este pe locul doi in topul meu personal de „cele mai proaste filme”, dupa „onorabilul” Wicker Man – cel mai plictisitor film EVER.

La categoria calitate intermediara am vazut si o comedie simpatica „The Wedding crashers„.  A fost amuzanta si chiar am ras in hohote pe alocuri.  V-o recomand cu placere pentru ca sigur va reusi sa va aduca zambetul pe buze.

Si uite asa ajungem si la Best Of.  Weekendul acesta premiul se imparte intre The Piano, The eternal sunshine of the spotless mind si Puccini for beginners.  Dintre toate cel mai mult mi-a placut Pianul.  Am plans.  Muzica este superba.  Peisajele la fel.  M-am culcat la ora 2,30 azi-noapte din cauza acestui film pentru ca a trebuit sa-l vad pana la final.  Pur si simplu te tine ca un magnet in fata ecranului. 

Puccini pentru incepatori a fost cel putin interesant tinand cont ca personajul principal este o lesbiana care se trezeste intr-o increngatura amoroasa de zile mari: are doua relatii in paralel, una cu un barbat si cealalta cu o femeie.  Trebuie sa spuns ca a fost amuzant si chiar meditativ pe alocuri.  La un moment dat chiar ma gandeam ca poate ar fi misto sa nu mai ai treaba cu barbatii…hmm…imi lipseste inclinatia, dar puterea autosugestiei nu ar trebui subestimata.  oricum, gluma la o parte, merita sa-l vedeti…chiar si cu iubitul sau cu iubita :).

 Straluirea eterna a mintii neprihanite.  Am plans si la filmul asta.  Bine, am plans  pentru ca uite, fac ce fac toti oamenii si pe ici pe colo ma regasesc in diverse ipostaze, in diverse filme. Kate Winslet si Jim Carey fac un cuplu reusit, iar jocul lor actoricesc mi-a placut foarte mult.  Ce nu ar face oamenii pentru a scapa de suferinta provocata de dragoste?  Pesonajul interpretat de Kate Winslet apeleaza la o firma care printr-o procedura de mapare a creierului iti poate sterge absolut toate amintirile legate de o relatie.  Pe scurt, dupa interventie, esti ca nou!  nu mai stii nimic de el/ea, de lacrimi, de suferinte, de nemultumiri, dar nici momentele de tandrete, de imbratisari, de iubire, momentele in care ai simtit ca esti fericit.   chiar ma intrebam daca eu as apela la astfel de servicii.  nu va spun mai multe despre film pentru ca e mai bine sa-l vedeti, asta daca nu l-ati vazut deja.  poate doar un indiciu…se mai intampla uneori ca unii sa se si razgandeasca in mijlocul interventiei.

In cazul in care va decideti sa urmariti unul dintre aceste filme, nu va pot spune decat Vizionare placuta!

5 comentarii

Filed under Despre oameni, inside

5 responses to “5 filme

  1. Sa inteleg ca hazul de necaz specific romanesc nu te caracterizeaza daca nu ti-a placut Burlacul. Mie mi s-a parut foarte real si actual. Desi amar.🙂

  2. georgiado

    Nu numai ca nu mi-a placut, dar m-a scos din sarite. Acum cine stie, poate am avut eu o stare ciudata.

  3. Orfeu

    Eu am o solutie f simpla ca sa scap de invitatiile la nunta ale colegilor. Le spun „condoleante” si ii intreb ce fel de flori prefera pe coroana pe care le-o fac cadou.

Lasă un răspuns

