mezeluri si „customer service”… à la Pantelimon


Aseara, dupa ce m-am intors de la munca, am trecut pe la magazinul alimentar de vizavi cu gandul de a face cateva cumparaturi pentru a doua zi.  Mai intai am cumparat paine. Pana aici, totul in regula. 

Dupa care, mi-am dat seama ca trebuie sa-mi cumpar si ceva de la raionul de mezeluri. Cu strangere de inima, m-am indreptat spre vitrina frigorifica ticsita cu mezeluri, pastrame, cabanosi, etc.   Poate va intrebati de unde si pana unde strangerea de inima…ei bine, locuiesc in zona de doi ani si imi fac destul de des cumparaturile la acest magazin.  Au cam de toate si adevarul e ca e la indemana atunci cand nu ai chef sa stai la coada la supermarket.  Cu toate acestea, problema mea cu magazinul Marius este igiena care „domneste” la raionul de mezeluri.

Ma deranjeaza sa vad ca vanzatoarele de la mezeluri nu folosesc manusi sau, mai bine zis, folosesc doar una singura.  problema e ca deseori aceeasi mana cu care au incasat banii de la clientul anterior este folosita ulterior pentru a felia pastrama, pentru a lua cabanosii din vitrina, etc.  Vazand acestea, de fiecare data cand ajungeam in fata, ceream vanzatoarei sa-si puna si cealalta manusa,   Dupa cateva grimase, priviri urate, chiar si comentarii (de genul „credeti ca daca-mi pun eu manusa e mai bine…pai, astea au stat prin spate, le-au atins altii si fara manusi”), ma serveau si plecam dorindu-mi sa nu imi rup gatul de atatea ganduri „bune” de la vanzatoare.  Cred ca eram un subiect bun de barfa pentru vanzatoare.

Reactia lor ma face sa cred ca sunt singura clienta care le cere sa foloseasca ambele manusi.  Uneori, chiar ma simteam ciudat fie datorita reactiilor vanzatoarelor fie datorita celor ale clientilor din jur care nu prea intelegeau ei ce vroiam eu.  Si uite asa, incet, incet, am ajuns sa cumpar din ce in mai rar de la raionul de mezeluri al magazinului Marius.   

Aseara, fortata de imprejurari, m-am asezat din nou la coada.  Povestea s-a repetat.  De data aceasta, vanzatoarea nu a mai comentat, nici macar nu s-a mai uitat la mine.  In schimb, si-a arcuit sprancenele intr-o dorinta vadita de a-si afisa dispretul fata de cererea mea.  Whatever!!  Mi-am luat preparatele si am plecat multumita.  Sper ca in weekend sa ajung la vreun supermarket si sa imi cumpar ce-mi trebuie de acolo.

Oricum, stau pe ganduri daca sa sun la OPC sau nu.  Probabil ca e doar o chestiune de timp.  Stiu ca ce se intampla la magazinul Marius nu e un caz singular.  Nici nu ar fi mare problema daca igiena ar fi ceva mai apreciata, iar vanzatoarele un pic mai „client-oriented”…pana una alta, 0800.080.999 pare sa fie o alternativa viabila.  In fond si la urma urmei, drumul lung incepe cu pasi mici…

4 comentarii

Filed under Despre oameni

4 responses to “mezeluri si „customer service”… à la Pantelimon

  1. Ce bine descrii tu Romania zilelor noastre, o tara aflata intre civilizatie si necivilizatie. Simplu fapt ca trebuie sa le spui vanzatoarelor ce sa faca si ce sa nu faca mi se pare ca spune extrem de mult despre conditia romanilor. Sunt pana la urma lucruri de bun simt, care din pacate uneori lipseste.

  2. just 4 fn…vizavi = vis-a-vis

  3. georgiado

    @ Barza
    just 4 fun…sa stii ca ambele forme (atat ‘vizavi’, cat si ‘vis-a-vis’ sunt corecte. 🙂

    Update:

    Tocmai s-a deschis un alt supermarket in zona care din luna iulie va fi non-stop. Recent mi-am cumparat ceva de la mezeluri, si am fost incantata sa vad ca manusa se foloseste fara sa fie nevoie de cererea expresa a clientului.

  4. cristina

    Cele mai acre vanzatoare…si nespalate.pacat ca patronul nu le vede.rusinos

Lasă un răspuns

