Un restaurant de fite


la care se mananca bine.  Asa mi-a fost recomandat restaurantul Arcade.  Am fost duminica seara acolo si trebuie sa spun ca localul arata foarte bine.  Parcarea din fata resturantului adapostea numai masini bune de la Audi pana la Bentley. 

Pe terasa atmosfera era placuta, lumanari pe fiecare masa, muzica suava pe fundal, vantul adia usor…ce sa mai zic… un loc foarte placut.  Fiindca era seara mi-am luat doar niste paste „Ravioli cu ciuperci, bacon si smantana”.  Preturile destul de piperate, dar, hei, esti la un restaurant cu pretentii, nu?!?

Servirea a fost k si mancarea a venit la timp.  Pastele mele au fost bune, parea doar sa le lipseasca putina sare.  La iesire, conform indicatiilor unui cunoscut al locului, a trebuit sa dam bacsis paznicului de parcare, mai degraba, paznicului de trotuar, aproximativ 5 RON, ceea ce mi s-a parut f tare.  Adica la 20 de clienti pe zi…u do the math.

In fine, am plecat acasa.  Duminica noaptea am vomitat numai paste cu ciuperci. In cursul zilei de luni, situatia s-a mai agravat cuprinzand greata, varsaturi, etc.  Nu am fost nici marti la munca pentru ca inca eram ametita de la deshidratare.  Nu am niciun dubiu ca mi s-a facut rau de la paste.  Am facut reclamatie la OPC, precum si promisiunea de a nu mai merge la restaurantul fitosesc Arcade.

2 comentarii

Filed under Despre oameni

2 responses to “Un restaurant de fite

  1. Poate ca tu esti gravida si dai vina pe Ravioi…ntz..ntz…

  2. Diana

    Si eu am fost…e foarte tare- si servirea si mancarea- nu stiu de masina…nu era nimeni sef de trotuar pe acolo :))

Lasă un răspuns

