Fragmente de viata


Ora 4.15.  Mai stau 5 min. ca nu mai pot de somn.
Ora 4.40.  Am adormit si cele 5 s-au transformat in 25 min.  De atata oboseala mi-e aproape rau cand ma dau jos din pat.  La 4.45 trebuie sa ma intalnesc la receptie cu colegul si sa plecam la aeroport.  La fara un sfert trebuia sa fim in taxi, dar uite ca s-a facut 5 si abia am plecat.

Am ajuns la aeroport mai repede decat previzionam.  E plin de lume. Ma simt de parca as fi intr-o alta dimensiune.  La ghiseu ma intalnesc cu o fost colega de facultate pe care nu o mai vazusem de 4 ani.  Uimitor, m-a recunoscut. Zic uimitor pentru ca sunt oameni care nu m-au vazut de 2 ani si care aproape ca nu ma recunosc pe strada.

Am atipit in avion.  Eu, care am somnul ca de iepure si tresar la orice miscare.  Ce inseamna oboseala…:) M-am urcat in taxi pe la 7.20.  Am luat-o prin Pipera in speranta ca la 8 voi fi acasa si voi putea dormi pana pe la 10.30.  Am ajuns acasa dupa 2 ore, ca asa e in Bucuresti. M-am culcat totusi, macar pentru o ora, gandeam eu.  M-am trezit la 13.00.  Abia la 14.00 am ajuns la birou.  Oricum, am inteles ca mi s-a simtit lipsa de pe la 10.30…:) Ghinion…

Lasă un comentariu

Filed under inside

Lasă un răspuns

