O saptamana din viata unei soferite II


Deci, dupa ce luni mi-au ridicat masina si am platit o gramada de bani pentru a o lua, miercuri seara am am avut parte de o alta supriza.

Pe la ora 23.00 eram in oras la masa cu niste prieteni.  Masina o lasasem acasa parcata in fata blocului.  La un moment-dat vad ca ma suna cel mai bun prieten al meu.  Raspund si conversatia s-a derulat ceva de genul:

– Ce ai patit la masina?

– Ce am patit la masina? …

– Tu nu stii ce s-a intamplat cu masina ta?

– Nu…ce s-a intamplat?

– Pai, masina ta e varza, e muci…lovita… si asa  mai departe

Masina mea arata cam asa…

Masina mea era parcata sau, mai bine zis, fusese parcata pe soseaua Pantelimon.  La ora 23, din cauza impactului era deja parcata pe trotuar, cel putin cu rotile din fata.  Cauciucul din fata dreapta era spart, roata de rezerva era blocata pentru ca partea din spate a masinii era facuta acordeon si cei de la Politie imi spuneau ca trebuie sa vin cu masina la sectie ca sa declar accidentul.

In timp ce prietenul meu se chinuia sa ma ajute cu roata, a venit pe acolo si autorul accidentului.  Se pare ca individul mergea cu viteza foarte mare…”viteza luminii” ca sa citez pe cineva si a derapat in momentul in care o masina din fata lui a vrut sa faca brusc stanga.  A reusit sa avarieze 5 masini dintre care a  mea a fost cea mai distrusa.  Evident :))  Coloratul autor a stat cu mainile in buzunar si s-a uitat la cei doi oameni care se chinuiau sa scoata roata de rezerva din fostul portbagaj.  Intr-un final s-a plictisit, s-a urcat in taxi si a plecat, dar nu inainte sa ma anunte ca imi facuse program pentru a doua zi la 7 dimineata sa fiu la politie, ca acum era prea aglomerat…

Pe la ora 1 am plecat spre politie.  Era aglomerat, drept si prin urmare, mi-am luat numar si m-am dus a doua zi la ora 12.  Masina am lasat-o in curtea politiei peste noapte si pe de o parte, aproape ca ma rugam sa o fure sau sa pice ceva din cer peste ea si sa fie dauna totala. 

Joi am gasit-o tot acolo si am inceput sa iau drumul asigurarilor si al service-urilor. 

Mi-am sunat fostul prieten de la care am cumparat masina si l-am rugat sa inceteze cu blestemele.  Cred ca mai am putin si o duc la biserica…:)

7 comentarii

Filed under inside

7 responses to “O saptamana din viata unei soferite II

  1. Cu siguranta ai nevoie de cateva camere de supraveghere!
    PS : Daca crezi in blesteme,farmece samd se pot adeveri prin simpla atractie a energiei negative … stiu ca nu era nevoie sa iti reamintesc dar ma gandeam ca ai uitat!😛

  2. imi pare rau ca ai patit chestii naspa cu masina. ai vazut pozele cum arata micuta mea dupa sarutul dulce cu 40km/h cu un parapet bulgaresc. oricum, orice accident in romania, este extrem de urat, nu numai ca este accident ci pentru ca dai cu fata de frumoasa durere la basca a celor ce iti vor intocmi actele,(politistii care din toata seria vor fi cei mai draguti) si mecanicii care aia buni sunt o raritate si fara spaga o vor freca o luna degeaba.
    cand vrei ajutor, zi-mi.

  3. Georgiana

    @ retrimer

    Multumesc pentru sprijin.🙂

  4. Nasol rau georgy .. nasol rau.
    Sper ca ai reusit sa o repari, pe asigurarea celui care ti-a facut-o acordeon …🙂
    Ceva noutati si eventual poze dupa remediere ?

  5. Georgiad

    @ Gandeste-Liber.com

    Am scos-o din service de vreo doua saptamani de cand s-a intamplat toata tarasenia. Acum arata k, slava domnului…aah si da, am facut-o pe rca-ul celui care m-a lovit.

Lasă un răspuns

